Archive for Grudzień, 2009

Gabriel Garcia MarquezNa podstawie tekstu „13 Rad jak żyć” Gabriela Garcia Marqueza hiszpańskiego powieściopisarza, Laureata Literackiej Nagrody Nobla

. 1. Nie kocham Cię za to, kim jesteś, ale ..za to, jaki jesteś, kiedy przebywam ..z Tobą...

2. Nikt nie zasługuje na Twoje łzy a ten, kto na nie zasługuje na pewno nie doprowadzi Cię do płaczu.

3. Jeżeli ktoś nie kocha Cię tak jakbyś tego chciał, nie oznacza to, że nie kocha Cię on z całego serca i ponad życie.

(więcej…)

JAN PAWEŁ II

.

(więcej…)

Właśnie dzisiaj postaram się żyć tylko przez ten jeden dzień, nie starając się naraz uporać ze wszystkimi problemami swego życia. Zaraz, w tej chwili, mogę zrobić choć jedną rzecz, coś z czym nie chcę pozostać na zawsze.

.
Właśnie dzisiaj będę szczęśliwy. Szczęście przychodzi od wewnątrz, nie jest sprawą zewnętrznych, przypadkowych okoliczności. Dlatego ja będę szczęśliwy.

.
Właśnie dzisiaj postaram się dostosować do tego co jest, a nie naginać wszystko i wszystkich do moich własnych pragnień. Będę starał się zaakceptować moja rodzinę, moich przyjaciół, moją pracę i interesy oraz okoliczności życiowe takimi, jakie są.

.
(więcej…)

 

1. AKCEPTUJ ŻYCIE. Pamiętaj, że dano Ci trochę czasu, ale nie za dużo i tylko od Ciebie zależy co z nim uczynisz.


2. BĄDŹ OPTYMISTĄ. Optymiści może się mylą, ale pesymizm pozbawia Cię energii życiowej.


3. NIE NARZEKAJ. Takie podejście do życia uniemożliwia osiągnięcie sukcesu w najmniejszej nawet skali.


(więcej…)

Dbaj o to, by Twoje myśli były zdrowe, pełne pogody i radości. Wyobrażaj sobie siebie jako zdrowego. Powiedz sobie, że dobre zdrowie jest Twoim naturalnym prawem i zasługujesz na to, aby być zdrowym. (Andrew Matthews)

Andrew Matthews w swojej książce „Bądź przyjacielem i żyj wśród przyjaciół” pisze tak:

Przytulanie się jest zdrowe! Potrzebujemy czułego dotyku – i to często. Jednak czasem obawiamy się odrzucenia, poprzestajemy więc na poklepywaniu dzieci i psów. Wiemy, że przynajmniej pudel sąsiadów nie odsunie się od nas warcząc: „Zabierz ręce, kretynie!”.

Obecnie nawet lekarze przyznają: MUSIMY SIĘ PRZYTULAĆ – i to nie tylko do psa.

Profesor psychiatrii z Fundacji Menningera, doktor Herold Falk, twierdzi:

„Serdeczny uścisk może wydobyć człowieka ze stanu depresji, ponieważ pobudza system odpornościowy organizmu. Taka pieszczota jest dla zmęczonego ciała niczym powiew świeżego powietrza, który nas odmładza i dodaje energii”.

(więcej…)

Tytuł wpisu odnosi się do artykułu Adama Bytofa „Warto rozmawiać ze swoją podświadomością”, w którym pisze on o możliwościach komunikowania się z naszym nieświadomym umysłem i programowania go np. do budzenia o określonej godzinie, czy też do znajdowania rozwiązań różnych problemów poprzez zadawanie odpowiedniego pytania podświadomości przed snem.

Rozwinięciem tego tematu jest książka „Sny wygrywających”, w której Adam Bytof opisuje techniki i metody kontaktowania się z podświadomością, przytacza wyniki badań naukowych, potwierdzających możliwości ludzkiego mózgu w zakresie spostrzegania pozazmysłowego np. prekognicji, czyli przewidywania przyszłości. (więcej…)

Oto nowe nagranie Adama Bytofa: Hipnagogia. Wieloryby 2004

Połóż się wygodnie i  zamknij oczy. Wyobraź sobie, że leżysz na nadmorskiej plaży w ciepły słoneczny dzień. Słyszysz szum fal, przyjemne ciepło słońca rozgrzewa cię i rozluźnia…

Nagranie to przeznaczone jest do wprowadzenia umysłu w stan hipnagogiczny czyli stan między snem i czuwaniem, w którym umysł jest rozluźniony, myśli błądzą swobodnie i bez kontroli.

W tym stanie mogą pojawiać się wrażenia zmysłowe i quasi- zmysłowe np. wizje wzrokowe (kolorowych chmur i świateł, figury geometryczne, fragmenty twarzy, kontury postaci ludzkich, fragmenty architektury) i słuchowe (różne dźwięki np. gwizd,  fragmenty muzyki, słowa, całe zdania) jak również wrażenia ruchu ciała, wibracji, mrowienia, przepływu gorących lub zimnych fal energii, wrażenie spadania lub unoszenia się itp.

W miarę postępów praktyki Hipnagogie rozwijają się w bardziej rozbudowane wizje i pełne sny.

W trakcie nagrania padają słowa „czy teraz śnisz?”, które mogą ew. pomóc użytkownikowi obudzić się we śnie, czyli wywołać świadome śnienie lub obudzić ze snu, by ponownie odzyskać świadomość na granicy snu i czuwania.

W nagraniu użyto dźwięków synchronizujących fale mózgowe (dudnienia różnicowe) na częstotliwości ok. 4 Hz


Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.


(więcej…)